duktig & glad.


Yo!

Idag har jag faktiskt varit väldigt duktig idag och dessutom är jag väldigt glad.

Anledningar till att jag varit duktig:
Jag tog hand om butiken helt själv under lunchen och eftermiddagen.
Lyckades under tiden jag jobbade skruva isär drickakylen och laga den.
Plocka upp tidningarna som kom.
Ta hand om kunderna.
Gjorde en miljon (cirka) saker samtidigt och fick allting att klaffa.
Jag fick jag 100% på mystery shopper.
När jag kom hem städade jag klart en massa här hemma.
Plockade isär handfatsgrejen och gjorde rent den från en miljon tops och hårspännen som åkt ner. (kan vara det vidrigaste jag gjort nåååågonsin)

Anledningar till att jag är glad:
P.
Jag fick ett presentkort av cheferna på h&m.
Det är vår på g.
Solen syntes på himlen redan vid 07, typ.
Jag är numera skuldfri från farmor och farfar, vilket betyder att jag verkligen kan spara pengar.
Jag har sparat massa pengar redan.

Allt känns bra. Fan vad jag är GLAD!

Kommentarer
Postat av: TinA

Härligt! :D

2011-03-11 @ 12:40:32
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0