Sängproblem...och andra problem.

Den här sängen dödar mig när jag sover. Har så ont i ryggen varje gång jag vaknar. Nu sitter jag som ett u i sängen med kudde bakom nacken, ryggen och under rumpan.
Vad ska man göra? Köpa ny säng? Men jag har inte listat ut om den är för hård eller för mjuk. Den jag har nu ska vara något mellanting av båda. Tufft liv alltså.

Idag är jag i alla fall ledig och enligt väder-widgeten på min dator så är det 18 grader varmt och sol ute. Tror det är första gången i år som solen lyser på min lediga dag. P sa här om dagen att han inte behöver fråga mig hur jag jobbar. Det var bara att kolla ut och se vilket väder det var utanför. Kul. Ha. ha. ha. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0