tisdag 24 maj 2011.


Visst är man snygg när man vaknar? Man vill typ bara stoppa huvudet under kudden igen. Men jag bjuder på den. Igår och idag så måste fan någon sorts pollen stå i full blom. Vaknade igår av att jag inte kunde öppna ögonen. Mysigt, jag vet. Det rinner och rinner och rinner.

Bilden gör inte min allergi rättvis. Jag är helt vattnig i ögonen och under ögonen är jag supersvullen.

Jaja.

Vad ska ni hitta på idag? Jag är ledig idag och tänkte faktiskt passa på att städa klart här hemma. Sist jag höll på så blev jag aldrig klar och istället blev det stökigare. Men i eftermiddag kommer pappa hit så då måste jag ju faktiskt städa. Kul ledig dag! :D Wohoo! haha
Först blir det frukost. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0