You're the honey and the moon that lights up my night.

Hej på er!

Denna veckan gick ju galant. Jag och min kollega är ju rätt grymma som har klarat allt själv. Imorgon kommer ena chefen tillbaka och då är väl allt tillbaka till det vanliga igen. Kanske får jag ännu mer ansvar. Hoppas det! :D Hoppas de tycker vi skött oss bra.
Det tror jag nog ändå de tycker. Inte för att låta självsäker eller så.. haha..:P

Har haft bästaste P här på besök och jag gillar varende minut tillsammans med den killen. Vi har haft en kul vecka ändå. Jag tvingade med honom på schlagerkväll. Vi har grillat fast det var kallt ute. Vi har dansat på O'learys tills vi var tvungna att sluta för det stängde (eller gick vi hem innan dess). Vi har träffat hans kompis och hans familj och åkt till Ikea en dag. Sen har vi haft filmkvällar och haft det alldeles jättemysigt.
Det bästa på O'learys var när någon kille tog mig runt midjan när jag skulle gå förbi för att komma ut. Och när vi väl var ute så sa P att han kollade lite argt på killen för att han skulle fatta. :) Sötaste när han sa det till mig och sättet han sa det på.
Tyvärr går tiden alltid så fruktansvärt fort varje gång herrn är här. Men vi ses snart igen. Swoosh säger det.

Nu måste jag lägga mig och sova. Eller ja, jag ligger faktiskt redan ner.. men det är dags att stänga ner datorn i alla fall. Imorgon är det upp fyra noll noll som gäller. Kan hända att jag snoozar en stund.. haha, det får man faktiskt göra.
Det är hemskt tomt här i sängen. (Bilden är från soffan för den uppmärksamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0