måndag nionde maj tvåtusenelva.

åh så frustrerande att mina blogginlägg inte kommer upp! Jag bloggar och bloggar men mina inlägg syns inte. Är det fler med blogg.se som har samma problem?

Jag är i alla fall dödstrött idag. Först över att jag jobbat morgon och vaknade innan klockan ringde imorse. Sen somnade jag om och snoozade lite för länge vilket resulterade i stress mot jobbet. Väl på jobbet var det lugnt ett litet tag. Sedan kom solen fram och med den allt folk. Det är så jäkla kul när det är mycket folk och så men just idag var det inte så himla kul. Chefen satt i en frisörstol som drog ut på tiden. Dessutom hade vi in en ny praktikant idag (första dagen) som jag skulle ta hand om. Jag hade att göra om man säger så.. :P Men det gick bra ändå. Superwoman!! ;P Tio minuter innan jag skulle sluta kom chefen in och frågar om jag kan jobba över. (eller, jag erbjöd mig faktiskt. Det var kaos.) Två timmar övertid blev det i alla fall. Gött! :)

Solen skiner som fäjn ute så jag tror nog jag ska ta mig en promenad ut till parken och sätta mig en stund. Kanske få lite färg så man slipper känna sig som en Alvedon.
vi hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0