Vilken FANtastisk dag.

Fy vilken dag detta varit än så länge. Inget går som det ska :P

Till en början så är jag bakis. Bara det är anledning nog till en dum dag. Men sen upptäckte jag att jag glömt stänga frysdörren så hälften av all mat tinat och frysen var så full av is att jag ändå var tvungen att tina resten av maten också eftersom jag måste frosta av frysen nu. Pust. Lång mening. Sen hittar jag inte någon knapp så jag kan stänga av frysen heller. Den finns väl där under all is någonstans. Så tills vidare så får den väl tina av att dörren står öppen.
Inte okej.


Kul jul.


Kylen är proppad med mat som måste tillagas de närmsta dagarna. JAAAAA vad kul! :|

Sen skulle jag till systemet och där var det KÖ FÖR ATT KOMMA IN. Fattar ni? Det var KÖ IN. Sinnessjukt.
Nu ska jag laga tacos. :) Ikväll blir det fest hos Johan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0