god morgen!

ehm, god morgon? Förmiddag? Lunch? Klockan är 13:00 och jag ligger i sängen och tar igen förlorad datatid. Jag har faktiskt haft min dator avstängd i en evighet. Har inte ens kollat facebook liksom. (Dumma IPhone, bara för jag kan göra det med den.)
För att förtydliga. Min dator har varit avstängd i över en vecka. Jag har över trehundra blogginlägg att läsa på bloglovin nu. Jag själv har inte bloggat under denna tid. KATASTROF!


måste spänna åt mina bh-band ser jag på denna bild.

anledningen till att jag fortfarande ligger i sängen och degar är förresten eftersom jag även tar igen missad sömn från helgen. Har varit på kryssning med vännorna och är inte direkt jättepigg idag. Bilder från helgen kommer inom kort. Håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0