vår lägenhet.

God eftermiddag!

Jag svävar vidare på min moln. Allt känns lite som i en saga just nu. Jag älskar det!

Sitter precis och kollar på visningslägenheten som Öbo lagt ut så man kan få ett hum om hur våran lägenhet kommer se ut sen. Än så länge har vi ju inte sett mer än en planlösning och visningslägenheten. Och så fick vi faktiskt ta en titt live en dag men det är ju fortfarande under ombygggnad där inne, så vi blev inte så mycket klokare av det.

Vi har ju själva fått välja fondtapeter, skåpshandtag och lite sånt där, men i övrigt har vi inte en aning. Det är sjukt spännande faktiskt. Och jag längtar så jag blir tokig! Första mars kan inte komma snabbt nog!

Här kan ni trycka om ni också vill få en liten aning om hur lägenheten kommer se ut.

Den lägenheten är mycket större och har en annan planlösning än våran. Men hey, bättre än inget. Right?
Här är i alla fall planlösningen på våran lägenhet. ♥

Kommentarer
Postat av: TinA

Åh fett najs! :D En av de bästa känslorna måste nästan vara att ni kommer få bo där först, ingen annan har liksom haft lägenheten på ett annat sätt innan er. Ni kommer vara först med allt! :)

2011-11-16 @ 12:30:49
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0