angel tattoo

Go kväller i stugera!

Jag har lagt mig tillrätta i sängen med datorn i knät. Dags att sova snart hade jag tänkt. Tidig jobbdag imorgon och nu när vi har nya sängen vill jag typ springa till sängen och sova vid alla tillfällen. Mest eftersom det tar tid att vänja sig.. tydligen. Så jag vill vänja mig. Nu.

Kolla förresten vad jag hittade på jobbet igår:


Tidningen kunde liksom lika gärna hetat "Tatueringsidéer till Sanondra".

När jag skulle plocka fint i tidningshyllorna och såg denna så var det som jorden stod stilla i ett ögonblick. Luften gick ur mig och jag sprang i slow motion mot tidningen, samtidigt som gitarrsolot i Coldplays finaste låt "Fix you" spelades i bakgrunden.

Okej. Kanske inte exakt så, men ungefär.

Nu ska jag inspireras. See ya later!

Kommentarer
Postat av: TinA

Hahah! :D jag kunde se det framför mig hur du springer och hade "vill ha! vill ha!" i ögonen :P var har du isf tänkt att ha tatueringen?

2011-10-06 @ 06:36:58
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0