Bebis på g!

Hej på er! Vilken start på dagen alltså. Får veta att lillebrors bebis är på väg nu. Så spännande! (därav bild på lillebror)

Jag och Björn är på väg till Hallsberg nu för att gå på marken. Det var typ tio år sen jag gick på en marken sist. Blir nästan lite nostalgisk.

Igår var förresten århundradets värsta dag rent försöka-hålla-sig-vaken-mässigt. Varför ska det vara så svårt att sova när man väl ska sova för? Under dagen sen kunde jag liksom lagt mig på golvet och somnat.
Efter jobbet drog jag till frisören och klippte av en massa slitet hår, samt la in lite mörkguldiga slingor. Bara så håret skulle få lite nyanser och inte bara gå i...gult. Blev kanon. :) kan visa bild sen.

-------

Faaaaan!!!!! Glömde min kamera!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: TinA

JAg trodde först du menade att du o Björn precis fått veta att ni väntar barn, haha! hoppas det går bra med din lillebrors bebis o allt det som hör till :)

2011-10-07 @ 14:02:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0