hårfjång och babyboom.


Sådär, sminkad och klar. Nu slipper jag skrämma bort kunderna med mitt likbleka ansikte och mitt skatbo till hår. Vad gör man åt såna där fjångar förresten. Alltså, håret. När en slinga bara är åt ett annat håll. Jag har blivit avrådd att använda plattången mer än nödvändigt. Så, vad gör man? Hur kladade man av såna livsviktiga problem förr i världen när man inte hade någon plattång? Vatten? Hårspray?

Vill ni veta något askul förresten?
Vi ska få lite nya kläder på jobbet! :D
Jag sa aldrig att ni skulle tycka det var kul. Men på riktigt. Jag ska få mig en t-shirt. No more skjorta!! Bara när t-shirtarna ligger i tvätten och jag absolut måste använda den.

Vill ni veta något mer kul? Det pågår någon sorts babyboom på min Facebook just nu. Det är helt sjukt. Men ett jättegrattis till Therese och Jonas som fick sin lilla dotter Stella idag på förmiddagen. Så glada för Er skull!
Och grattis till ni andra också såklart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0