Bildregn från Sara och Henkes inflyttningsfest.


I lördags drog jag och Björn till Sara och Henke för deras inflyttningsfest.


Där var det lots of folk. Råkade kapa hälften av människorna ser jag här.


Jocke, Mange och Millan.


Eleni och Elin.


Sara och Robin.


Det var inte bara jag som tog bilder. ;P


Millan och Kim diskuterar viktiga saker, tror jag.


Sara och jag, obligatorisk egobloggbild.


Sara och Sanna.


Elin och Mangus.


Kökshäng. Tina, Kim, Ronny, Sara och Marianne.


Massa porträttbilder.. :) Jensen och Millan.


Och så var vi lite seriösa också. ;)


Kökshäng. :)


Världens finaste Björn. ♥


Jensen och en jättenykter jag.


coc-joj und ich.

Har massor med mer bilder men tänker att det blir lite mycket av det goda. :)

Sen drog vi i alla fall vidare till Harrys och då fick min kamera stanna kvar i lägenheten. Där dansades och dracks det i alla fall friskt. Det var en himla bra kväll. Tack för den Sara och Hänky.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för i lördags! Det var skoj:)

2011-10-05 @ 08:42:14
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0