storshoppat.

Min lediga dag idag och den har jag spenderat på Marieberg köpcentrum. (eller Marieberg Galleria som de har döpt om det till. Men jag är envis och kommer fortsätta med gamla vanor! :P) Vi tycks ha en liten tvättstugetomte som "lånar" kläder av oss. Massor med kläder som är spårlöst borta.
Så behövde faktiskt köpa lite nytt.


Okej, skorna har ingen tagit men det behövde jag ändå. De första med kilklack blir perfekta för utekvällar nu i höst och vinter. Görsnygga!


Och vinterkängor. Också sånt man behöver.


Basictröja.


mer basickläder.


En superfin topp med spets på hela ryggen. Ääääälskar den!

och två koftor till men de hade jag redan slängt i tvätten. :) Nu har jag nog allt jag egentligen behöver förutom ett par snygga välsittande jeans och en vinterjacka. Kan hända att jag ser något mer som jag aaabsolut behöver. ;P

ps: ja, jag vet. Jag är fröken färgglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0