kräftis hos f & f.


I lördags var det kräftskiva hos farmor och farfar. Massor med folk. Någon sa att farmor och farfar borde satt i en extraskiva så hade bordet blivit liiiite större.
Men det gick inte sörrö, för farmor konstaterade att hon inte hade någon duk som var så stor, haha.


Jag testade massa inställningar på kameran så en del bilder blev lite sådär. Här är i alla fall papi, farmor och farfar och de ser himla glada ut. Någon sa nog något roligt. :)


Kusinerna Elin och Emma. Emma hade tappat rösten så hon var tyst hela kvällen. Det händer inte ofta, om man säger så. ;P
Nej, okej. Hennes syster är värre. Större pratkvarn får man leta efter. ;P


Mio var med. Jag fick äran och ge honom mat. Och rapa honom.


Pappa Johan fick äran att ordna det där som kommer efter maten. ;P


Två veckor gammal och superstadig i nacken.


Mio i sin farfars famn. :)


Och sen var det Elins tur att hålla. Jag tänkte jag ska citera henne lite.
"Jag har aldrig hållt i en sån. Hur gör man?"

En supermysig kväll som jag önskar vi gjorde om lite oftare än nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0