rockbaren ikväll.

Var hälsade alla människor och andra varelser!

Jag laddar för fullt här hemma med lite äppelvin. Ikväll ska vi till rockbaren och rocka loss. Jag känner mig lite danssugen men tror inte det blir så mycket dansande av där om jag ska vara ärlig.

Har precis tryckt in ett par linser i Björns ögon, så nu lyser de i mörkret. Ser asläskigt ut!
Han var så söt. Fick typ panik när jag skulle stoppa in dom. "Nej, vi skiter i det. Jag vill inte. Det går inte." :D Men se, det gick ju jättebra!

Igår var vi på Ivy och fördrack lite. Efter det drog vi till Harrys. Vet inte vad det var med mig då men fick typ panik över alla blinkande lampor. Kunde inte titta så satt och blundade tills vi bestämde oss för att gå hem. Varför blev det så? Brukar aldrig störa mig på ljus annars. Börjar jag bli gammal? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0