Veckans mest pinsamma:

Det blir en farbror, lite lik Stig Helmer Olsson's tur att betala i kassakön. Det är fullt med folk i båda kassorna.

Farbrorn börjar med att säga (högt och tydligt): HEJ SNYGGING!

Alla människor i båda köerna vände på blicken mot mig och spände sina öron.

Jag blev helt ställd. "Ja, hej..." liksom, vad ska man säga?
Han handlar och jag frågar: "Något annat", som vi ska fråga. Merförsäljning.
Då säger han: "Nej, nu ska vi vara familjära" (!?!?!?!?!??!)
Jag blir om möjligt ännu mer ställd och säger: "Eeeehehehe, jaaa" Öh, vaaaa? Vafan säger han???!?!??

Sen när han äntligen ska gå så backar han tillbaka och säger: "Du, förresten. Kolla här. Jag köpte massa vykort idag. Är de inte fina? Jag köpte upp hela deras lager av dessa. (Bild av ett djur med partyhatt). Det är tjugo stycken!

Jag: Ehm, ja. Vad fina!

Kunden: Vill du ha ett?

(hahahahahaha)

Jag: Nej, tack.. jag har en massa vykort hemma. Det är lite kö bakom dig nu.. skulle behöva..

Då fattar kunden och stapplar ut.

Kommentarer
Postat av: cv writing

Thanks for this post! It was interesting to read it

2011-10-02 @ 09:03:42
URL: http://cv-writing-services.org.uk/
Postat av: Sara

Haha, helt galet:)

Du har iaf ett underhållande jobb;)

2011-10-04 @ 01:19:47
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0