fjärde april.

tjenaaaaa alla spaceare! leget med er då?

Jag känner mig så uttråkad för tillfället. Hålle på och sminkar mig och ska strax bege mig upp på stan. Min mobil driver mig till vansinne genom att hela tiden krascha. Aningen störande eftersom jag numer är en erkänd mobilspelsnörd. Så tänkte gå till min operatör och fråga om det är möjligt att byta mobil. I så fall blir det nog en Iphone 4s.

Just nu är en kille här och fixar med våran lampa på balkongen. Det sa typ POFF i den och sen ville den inte leva mer. Och dog. Så nu ska den lampan bli ny. Skönt, så kan vi sitta lite på balkongen och njuta av den med.

Förrsten. När jag och mitt hjärta var och storhandlade för några dagar sedan så köpte jag mig en dos med torrschampoo i vanlig ordning........trodde jag.

Ska berätta vad som hände.

Det var dags för morgonpass. Klockan var lite för mycket. Borde vara på jobbet redan. Bråttom! *skit-mitt-hår-ser-asfett-ut-fast-jag-tvättade-det-igår* Fram med torrschampoot. Sprayar och sprayar. Det händer ingenting. Sprayar mer. Det ser ju fan värre ut nu än innan. Skakar burken febrilt och sprayar lite mer. Tänker en radda svordomar och tar en titt på burken. Svär värre än skomakaren i "Alla vi barn i Bullerbyn", då jag ser att det är jävla VAX jag sprayar i håret.
Jäkla företag att göra två produkter med så olika användsområden så lika till utseende. Inte okej.


Lika till utseende men med motsats till användningsområde.


Nä, ska sminka mig klart nu och sedan bege mig. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0