Brottning och pardon me.

Fröken frånvarande säger hej, hej, hej, hej och tja!



Börjar få lite bråttom. Ska snart åka till jobbet. Men på tv är det OS och brottning för tillfället. Jimmy Lidberg kör snart sin match och jag vill sååå gärna se den innan jag åker. Men. Hinner nog inte. Måste åka till jobbet nu.

Bara snabbt ang bloggen. Jag vill ju komma igen. Måste försöka få igång det igen. Ser statiskiken har sjunkigt väldigt mycket. Vilket såklart är helt förståeligt. Ni går ju inte in här om jag inte skriver. Men ni är några tappra själar som fortfarande går in här varje dag. (Ni är bäst). Ni andra, jag förstår er. Ska försöka hitta inspiration och komma igen.

Men nu måste jag åka till jobbet. Fan. Matchen börjar när som helst.

Återkommer i alla fall med lite bilder från Björns födelsedagsfest som var i fredags. Imorgon är jag ledig från jobbet. Så då kommer bilderna. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0