drar till Oslo.

Känns som denna dag gått jättesakta. Har hunnit med så mycket saker. Var tex och klippte mig förut.

Såhär blev det:


"Vad rakt hår du har."

"...JAAaaaaaaa." Snajsigt va?

Tänkte bara logga in här för att berätta..... att jag och Björn drar till Oslo i helgen. Ba sådär. Blir en bra och välbehövlig weekend. Vi har bokat hotell och tänker bara gå runt och njuta av storstan. Ska bli så jävulskt najs!

Men först ska jag jobba. Har med mig kameran och planerar att ta en massa bilder. Inte på jobbet alltså, utan på Oslo. Seee yall!

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg frisyr;)

Det låter supermysigt med Oslo, håller tummarna att ni får det riktigt nice därborta:)

Kram

Svar: Det var supermysigt också! :) Hoppas ni också har det bra på eran semester. :)
S a n d r a

2012-08-24 @ 19:25:10
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0