Irriterad vs. glaaaad

Hallo!
 
Görni?
 
 
Jag dricker ett glas vin ja. Björn valde någon film som vi skulle se, men någon somnade visst.
Jag blev uppdaterad till nya blogg.se igår. Så måste ju testa det här nya. En del nya funktioner. Nytt är bland annat att jag kan svara på era kommentarer direkt i eran kommentar. If you follow. Himla bra tycker jag.
 
 
Jag har haft en sån himla irriterad dag idag. Alltså jag har varit det. Irriterad. Ungefär allt har gjort att jag svurit inombords och fått räkna till tio. Det är tur att jag har en ganska lång stubin vid dagar som dessa. Bara le och se glad ut.... inte lätt alla gånger.
 
 
Men, kan ju inte vara irriterad när jag tänker på morgondagen. IMORGON smäller det.  D å   ä r   d e t   
d a g s      f ö r   C o l d p l a y ! ! ! !
 

Kan man längta mer? Jag kommer typ drömma om dom inatt. Om jag ens lyckas somna. Kommer ligga vaken tills klockan slår typ fem, och då kommer jag somna av ren utmattning. Gah! Vill åka nu, nu nu nu! Ska stå längst fram och gråta av lycka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0