berätta mer

1. Var är din mobiltelefon?

Bredvid mig. Aldrig mer än en armlängd bort.

2. Var är din andra hälft?

Också bredvid mig. Han sover, så jag trycker i slow-motion på tangenterna för att inte väcka honom.

3. Ditt hår?

Nytvättat och redan fett. Love it!

4. Ditt humör?

Har varit så seg hela dagen. Men nu när det är dags att sova, ja då är jag pigg som en mört.

5. Din dagsplan?

Sova tills jag vaknar, jobba.

6. Det bästa du vet?

Björn. Coldplay. Spontana weekendsemestrar. Få massage av Björn. Och att skratta innerligt tills tårarna rinner.

7. Din dröm i natt?

Minns inte. Senaste drömmen jag minns var om Coldplay. Jag och Björn stod längst fram och det var så jävla bra!

8. Ditt livsmål?

Framtiden med Björn är mitt livsmål. ♥

9. Rummet du är i?

Zzzovrummet.

10. Din hobby?

Klaga på folk som särskriver och missbrukar svenska språket.

11. Din skräck?

Att det ska komma in någon i lägenheten när jag sover. Spindlar. Sova utan magkudde. Bestick.

12. Var vill du vara om sex år?

I mitt och Björns "nya"/nybyggda hus m.m.

13. Var var du igår kväll?

Igår vid denna tid lämnade vi Karlstad. ÄNTLIGEN! Några timmar innan det befann jag mig i Oslo.

14. Vad är du inte?

Orolig. Alltså varken inte rolig eller orolig.

15. En sak du önskar dig?

Man ska ju inte säga sin önskan högt...vill ju den ska slå in!

16. Var växte du upp?

I Hallsberg......................

17. Det senaste du gjorde?

Borstade tänderna och tog kort på en knöl jag hittade på foten.

18. Dina kläder?

Hudkostymen samt trosa och bha.

19. Din tv?

Är ju inte min. Men what's mine is yours and what's yours is mine. Den tinnituspiper asjobbigt.

20. Ditt/dina husdjur?

Har en Björn.

21. Din dator?

Acer någonting. Snäppet vassare än Björns och det är allt jag behöver veta. ;D

22. Din bästa ägodel?

Min mobil.

23. Saknar någon?

Figaro. :(

24. Din bil?

Samma här som med tv:n. Så jag har en BMW någonting. (bajs mellan wäxlarna, hahahahahaha)

25. Något du inte har på dig?

Kläder.

26. Favoritaffär?

Pressbyrån på Järntorget. Så jävla trevlig personal!

27. Din sommar?

Har varit okej. Har spenderat den med en sån otroligt bra person. Men sen har det ju knappt varit någon sommar. Men är väldigt glad över de fem dagar med sol vi fick..

28. Älskar någon?

Jaaaaa.

29. Favoritfärg?

Pasteller. Vitt. Svart. Gammelrosa.

30. När skrattade du senast?

I Oslo. Vi skrattade flera gånger faktiskt, åt allt möjligt kul.

31. När grät du senast?

Samma som ovan. Jag och Björn satt på restaurang och vi satt och sa kärleksförklaringar till varandra tills jag började gråta. Inte hysteriskt alltså, utan sånt där härligt lyckligt gråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0