Widget för faen!


Någon mer som såg på detta? Kommer ihåg det så väl! Han ändrade form och allt, som Barbapappa. Vi hade ett par band med honom som jag och mina bröder kollade flitigt på.

Tänk att generationen som föds nu inte har en aning om vad VHS är för något. De ba: "Asså, chilla mannen, va snackaru om? Använde ni dom där stenåldersgrejerna för att kolla på blueray i?" Och man ba: "Nej, VHS, för fan!"
Och vi ba: "Kommer du ihåg när Emil hissade upp Ida i flaggstången? Eller när Simba rymde från lejonflocken och träffade Timon och Pumba? Eller när prinsen kysste Törnrosa så hon vaknade efter att ha sovit i hundra år?" Och de ba: "Asså, mannen, vafan snackaru om? Vad är Timon?"

typ.

(jag lägger detta i humorkategorin, eftersom det är skrivet med glimten i ögat.)

Kommentarer
Postat av: TinA

HAHAHAHA! Jag fick verkligen upp beskrivande bilder :P



**Så det var kanske inte Alf du tänkte på i förra inlägget :P

2012-02-26 @ 10:54:49
Postat av: TinA

svar: Naj naj, jag är inte självmordsbenägen! :P Jag har vart rädd att folk ska tro detta också så jag funderar på att skaffa mig bandage och säga att jag stukat handleden lite lätt så jag kan dölja såren. I alla fall på jobbet. >.<

2012-02-26 @ 13:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0