I just came to say..

hejsan, sa sjuklingen!

Jag är verkligen hur ynklig som helst just nu. Är så jäkla förkyld att jag bara vill slita av mig näsan min, öppna mina bihålor och typ torka dem med en jäkla mirakeltrasa. Antagligen kommer inte mirakeltrasan räcka, utan jag får rota fram träklubba med tillhörande sirjärn. Banka ur lite spår där i snorkanalerna. När jag ändå håller på vill jag nog riva av hela huvudet. Ganska praktiskt, så får man luft och slipper samtidigt oroa sig för framtida dödsförkylningar. = Win!

Jobbade på morgonen men fick gå hem tidigare eftersom jag har kundkontakt och typ dör av att prata samtidigt som jag andas.
Tur att jag har min bästa Bear som verkligen tar hand om mig.

Ja, det var väl typ det jag ville. Säga hur synd det är om mig.
Såhär kunde jag legat nu. Men jag sitter i soffan och har fortfarande arbetskläder på mig. Annars är jag mig lik.

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig! Det suger verkligen med förkylningar:(

Hoppas det är den varianten som kommer fort och försvinner fort:)



Svar: Jag är där så fort ni ska ha inflyttningsfest dvs, jag kommer nog vara först;) När flyttar ni in för det första?? :)

2012-01-11 @ 19:56:20
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0