Rigakryssning del tre.

Sista natten på båten fördrack vi lite i hytten igen.



Vi drog en massa lett-skämt. Alltså t ex "Jensen vill inte åka till Riga, för där är alla så letta." Eller, "Det här är lett den bästa kryssningen". Eller så sa vi att Linda skulle gå fram till en kille och fråga om han var "lett". Dog lite av skratt.


:)


Hjärtat och jag.


C-J hade klippt sig själv men missat ett gäng hårstrån. Han fick en fin toffs. :)


Linda hittade lite nya kompisar så vi blev ditbjudna allihopa. Det blev lite trångt så Jensen satte sig i Ninas knä. :P


Vi drog upp till baren och där hände det grejer. ;)


cheyourna.


Vi drog vidare till karaokebaren igen. Där sjöng Björn en kärlekslåt till mig. Så himla gulligt! Ronan Keatings When you say nothing at all. ♥
Jag tvingade med Millan upp och tillsammans sjöng vi årets sämsta verision av Håkan Hellströms Känn ingen sorg för mig Göteborg.
Haha, kan vara det mest pinsamma jag gjort men skitsamma. Det var ju typ nittioåtta procent Letter på båten och de känner ju inte oss.
Det roliga sen var att det kom fram en tjej/tant och av någon anledning kom vi fram till att hon kände min farmor och farfar samt Lindas farfar och hans familj.


Det sjöngs en himla massa karaoke och för att våga det så dracks det även en faslig mängd alkohol.

Denna kväll var så himla kul. Gör jag gärna om. Det slutade i alla fall med en Lennartdrink för mycket, så jag somnade gott i min säng strax efter den.
Vi vaknade morgon efter av att städerskan slet upp dörren och sa att vi hade tio minuter på oss att gå ut. :P Jäkla städerskor. Låt oss sova liksom.
Bussresan hem var en riktig pina för min del. Jag mådde så sjukt illa att jag typ inte klarade av att prata eller känna lukten av alkohol. Och att inte få äta något förens vi var framme i Götlunda gjorde inte saken bättre, om man säger så. Haha, men det var riktigt kul!

Nu ska vi sova här hemma för vi är dödströtta båda två. Tur att vi är lediga imorgon! Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Millan

Såhär gick ju skämtet:

Varför vill inte Jensen åka till Riga?

- De säljer bara le(ä)ttöl där!

2012-01-09 @ 18:49:06
Postat av: Sandra

Millan: Men vi sa väl så också? Det var ju en massa skämt.

2012-01-09 @ 21:41:59
URL: http://sanondra.se
Postat av: Sara

Haha, diggar CJs fina tofs;)

Modiga ni var.. skulle inte ens vara så modig om jag söp mig full.. nee karaoke.. det är för lejon!

2012-01-12 @ 00:25:48
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0