i wont let you go.

Jag har hundra saker jag skulle behöva göra men jag känner bara för att gör en enda sak just nu.

Det enda jag vill göra just nu är att sitta och lyssna på James Morrison och associera hans låttexter med Figaro.

Några exempel:

"If there's love just feel it,
and if there's life we'll see it,

this ain't no time to be alone, alone, yeah,
I, wont let you go,"

eller

"Let me hold you for the last time, it's the last chance to feel again"

eller

"And I'm running to you baby,
You are the only one who saves me
That's why I've been missing you lately

When my head is strong, but my heart is weak,
I'm full of arrogance and uncertainty"


Det kommer bli lättare. Visst? Just nu känns det bara skit.

Kommentarer
Postat av: TinA

Det kommer att bli bra!

2012-01-28 @ 16:20:54
Postat av: TinA

kunde inte skriva på ditt senaste inlägg, du kanske tog bort möjligheten till kommentarer helt enkelt. :) jag jobbar som pers assistent och det är hos en kille med autism. Han bor på andra sidan stan "bara", men vi assistenter sover hos honom när vi har våra pass. Det går skittrögt att sova i samma stad som paul o katterna, fast under nån annans tak kan jag lova.

2012-02-01 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0