Rigakryssning del ett.

Hej! Saknat mig? ;P

Jag har haft en sån himla kul helg. Tänkte jag skulle dela med mig av den. Häng med.

I fredags drog nämligen jag och gänget till Riga. Kryssning och hela köret. Tänkte det är enklare att berätta med bilder så, here we go! (det är lite blandad kvalité på bilderna eftersom de är tagna med två olika kameror.)


I bussen på ditvägen. Vi roade oss genom att spela Wordfeud mot varandra.


Vi åt buffé första kvällen på båten. Det godaste var förrätten med all lax och skaldjur.


Linda och jag supertaggade för första partykvällen.


Millans arbetskompis och Jensen i soffan med Lennart. (Drinken alltså)


Jag, Millam och Linda var... glada. Eller i alla fall gladare än vi kanske ser ut att vara. :P


Lindisch.


Najna änd aj. Blev en himlans massa poserande, haha.


Sen gick Linda och Jensen upp och sjöng karaoke. Ser ni vad de sjöng? Ja, det står ju.


Linda var rädd att Jensen inte skulle sjunga något där uppe, så hon sa att om han inte sjöng så skulle han bjuda på en massa drinkar.. eller nåt sånt. Jensen sjöng för full hals. ;P


Nina och C-J.


Ännu mer portätt. Här är Björn och Nina.

Efter detta gick vi in till Space bar, eller vad det hette. Där inne träffade vi på två asskumma killar från Norrland. De såg typ ashöga ut båda två så vi försökte smita från dem resten av kvällen. Det slutade med att vi alla (utom Linda, såklart) gick och la oss. Vi skulle ju ändå upp ganska tidigt för att kika runt i Riga.

Det får bli allt för detta inlägg. Dag två uppdateras om en liten stund. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, när du skriver så att alla la sig förutom Linda undrar man vad hon nu haft för äventyr;)

Förstår inte hur hon orkakr hålla sig vaken så länge.. jag vill ha hennes gener!



Mysko Norrlänningar.. Jag antar att ni lyckades smitta till slut?? Eller var det så att ni sa god natt och stängde dörren??



Svar: Ehmm ja jag vill nog inte veta vad Henke tänkte då.. för jag får det nog svårt om jag ska vara både ock:P

2012-01-12 @ 00:31:38
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0