hostfan och halsjävel.

go middag!

Jag vet att det är tråkigt att läsa om sjukdmar och sådär men det är typ det som pågår i mitt liv just nu.

Hostan från helvetet har övergått till hostan från helvetetshelvetes helvete. Typ. Ringde 1177 igår och sköterskan jag pratade med förbjöd mig använda min hostmedicin. Vafalls. Hur ska jag kunna sova?
Efter att ha hostat två timmar i sträck och därmed tårat ur båda ögonen på all vätska, väckt Björn flera gånger och nästan spytt så gick jag ändå upp och tog en rejäl dos hostmedicin. Somnade sedn rätt gött.

Men nu får jag inte ta den mer. Hon (sköterskan) hotade med en härlig eventuell lunginflammation annars.

Jo, och mina sjukdomar slutar inte där. Jag har dessutom så jävla ont i halsen. Jäkligt konstigt eftersom jag inte har några halsmandlar att ha ont i. Men fortsätter det onda skulle jag ringa vårdcentralen. Kunde tydligen vara en rad andra mysiga sjukdomar.

Nåja. Nog om sjukdomar. Idag är jag som tur är ledig. Fast vila, vad är det? Jag ska iväg till min gamla lägenhet och flyttstäda den. Borde vara där redan nu. Men jag är seg och fastnade så fint här framför datorn istället.

NU SKA JAG ÅKA!! Ska baaaara ta mig en jättemacka först.


Puss ni!


Kommentarer
Postat av: TinA

åh, krya på dig! Du behöver bli lite frisk nu känns det som.. :P

2012-03-19 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0