The blogläsermaster till er tjänst.

God natt, snart.

Jag har inte suttit vid datorn på en halv evighet. Loggade in på bloglovin och upptäckte att jag hade nära 400 blogginlägg att läsa. Så det blev min kvälls- och nattsyssla denna afton. Först tänkte jag bara läsa ner till 300 inlägg. Men så råkade jag trycka ner till 299. Och det går ju inte för sig. En så ojämn siffra kan man inte lämna sådär. Fick helt enkelt läsa ner till 200. Och när jag redan nått 200 så kunde jag ju lika gärna fortsätta ner till noll. The blogläsermaster till er tjänst.

Anledningen till att jag inte suttit vid datorn på senaste har att göra med min Iphone. Alltså jag skojar inte när jag säger att jag gått och blivit megaberoende av typ alla mobilspel som finns. Spelar Forest Ville, Wordfeud, Draw Free och 101 Games, vavat med lite andra småspel. Finns det typ någon sorts AMSN-möte man kan gå på? (anonyma mobilspelsnördar)

Björn har faktiskt påpekat att jag spelat för mycket. Min reaktion på det? Vänta, ska bara spela klart. Jag är fan sjuk.

På tal om Björn så ligger han och sover redan. Han somnade i min famn under kvällsfilmen. Mitt i allt det spännande bara slocknade han. Hur lyckas man? (Undrar tjejen som lyckats genomögna cirkus sju filmer totalt under sin livstid.) Jag blev tvungen att väcka honom för ett dassbesök. Han blev lite putt på mig tror jag. Störde honom mitt i skönhetssömnen liksom.
Men nu ska jag krypa ner och skeda honom lite har jag tänkt. Tror jag blir förlåten då.

Kommentarer
Postat av: TinA

haha vad duktig du är :D



vad heter du på wordfeud? :o jag är inte jättesuperduperbra på det, och skyller gärna på dåliga bokstäver, men jag vill speeeelaaaaa. :)

2012-03-28 @ 12:14:59
Postat av: Sara

Oj, du är ju verkligen proffs som orkar läsa alla inlägg;) Jag fuskar.. går in på de jag orkar, mina favosar såklart (som du är inräknad i;) )



Hoppas det går bra med jobb å allt, och jag längtar till lite uppdatering här:D

2012-04-03 @ 23:30:10
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0