kubb och park och lite annat.

cha!

Har haft en sån himla bra helg. För det första har det varit så jäkla bra väder. För det andra har jag jobbat. Och för det tredje så har jag hunnit med så himla mycket.

t ex har jag:

-firat min pappa som fyllt 50 år! Han är alltså dubbelt så gammal som mig endast detta år.
-grillat i parken med lite vänner samt spelat kubb.
-haft balkonghäng och njutit av ett rejält oväder som försvann lika fort som det kom.
-varit babyvakt till finaste lilla Mio.
-Hur söt får en unge bli egentligen? (Obs, ej något jag gjort. Mest en tanke)

Ja, det var väl det. Kanske inte var så mycket ändå. Kändes som mycket.

Här är i alla fall ett gäng bilder från grillkvällen.


Jensens vovve fick vara med en stund. :)


Simon.


Söt och stark voffsing.

Hänky.


Hans och Björn.


Jensen och Maria.


och Millan och Nina.

Mycket najs kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0