Mio-regn.

Här är lite bilder på finaste Mio-ponken. Så himla go kille alltså. Han skötte sig exeplariskt den stunden vi var barnvakt.
Först och främst var han knäpptyst hela promenaden hem. Satt och tittade med stora ögon på allt som hände.
När vi kom hem blev han lite ledsen när vi skulle byta blöjan.
Tur det bara var kiss i den. :P
För det tredje braiga så la han sig på filten och hade så kul och flinade åt det mesta. Tuggade på mitt kamerafodral.
För det fjärde (och det allra bästa egentligen), var att han bakade en blöjtårta alldeles lagom tills hans pappa och mamma kom tillbaka för att hämta honom. Så himla bra timing.
Slapp jag den med andra ord.

Nöjd tjej.

Jag vill ha Mio här heeeela tiden!!


Vi skulle torka Mio runt munnen men pappret var ju roligare att leka med än att bli torkad med. :)

Ville inte heller fota med blixt eftersom Mio inte tyckte om det särskilt mycket. Så bilderna blev lite suddiga och lite mörka pga dåligt ljus. Men jag tycker filmerna blev söta ändå. En skönhet som Mio blir ju alltid fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0