morgen.

God morgon!



Har årets andra förskylning från helvetet. Antagligen är det väl allergi. Borde kanske köpa nässpray för rätt ändamål. Är nog beroende av nässpray förresten. Hur ska jag bli av med det? Det går definitivt inte nu när jag har sån jäkla täppa. Nej, min stackars nos får nog stå ut.

Nog om min jäkla näsa. Det var en evighet sedan jag bloggade. Blir så arg på mig själv för det! Jag vill ju hålla igång detta. Och jag tycker ju det är SKITKUL! Så varför tappar jag glöden?
Mycket bra fråga som jag inte kan svara på själv ens. Har ofta ögonblick då jag tänker: åh, det här ska jag blogga om sen. Men gör jag det? Nej. Jag tappar bort det. Nu sitter jag här och kan inte minnas något av dom tillfällena.

Very strange.

Jaja, jag har en massa bilder i min kamera som jag planerar att lägga in här inom en snar framtid. Nu ska jag stiga upp ur sängen och ta mig en dusch. Sedan vankas det jobb för min del. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0