paaaarken

Tja! Som jag älskar det här vädret som är nu. Är strålande sol och det är så himla härligt!!

Jag ska snart ta en promenad till affären för att handla lite ingredienser till kvällens middag. Efter det tänkte jag lägga mig i parken och bara njuta. Läsa en bok.


Har smörjt in mig med solskyddsfaktor 20 på hela mig, för jag brände sönder mig igår. Inte så smart. Och inte särskilt snyggt heller. Det "roliga" är att jag verkligen bara har bränt halva mig. Solen låg på på bara min vänstra sida. High fashion!


Fick hem mina kläder från rutstore.se igår och jag är himlans nöjd med allting! :) Klänningen jag har på mig nu bland annat.

Nej, nu ska jag dra mig ut. Puss!

Kommentarer
Postat av: TinA

hahah jaså det har hänt dig också :D jävla opålitliga sol alltså.. :)

2012-05-25 @ 18:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0