Midsommar ❀

Tänkte visa er lite från årets midsommar.
Dagen började med att jag åkte med Madde och Andrej för att plocka blommor, så vi kunde göra fina midsommarkransar.
 
 
Vi käkade massor med go mat på filtar i Skytteparken.
 
Jag råkade eventuellt slumra till en stund.

Björn berättade något och jag lyssnade intensivt.

Madde och jag gick loss lite med kameran.



På kvällen åkte vi till våran lilla stuga och grillade chamallows och drack rosé. Jag skyddade mina ben från myggorna genom att dra på mig Björns mjukisbyxor. Är helt säker på att detta kommer bli mode till nästa sommar. Mjukisbyxor, gummistövlar, sommarklänning och finkofta.

Sen gick vi in och spelade "Lika par leka bäst" tills det blev natt och alla blev trötta och det därför blev dags att sova. Det var min midsommar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0