stora renshelgen.

Ligger som en drottning på Björns bröstkorg. Är så sjukt trött men jag ska fan hålla mig vaken. Anledningen till att jag är trött är väl framförallt för för att jag tillbringat min helg hos pappa, där vi har R E N S A T. Som fan. Det har blivit tidiga mornar och sena kvällar. Men skönt att få det gjort. Även om vi inte är klara än, så har vi kommit en BRA bit på vägen nu. Påfrestande både fysiskt och psykiskt. Fysiskt eftersom jag hade träningsvärk (hahahaha) på söndagmorgonen när jag vaknade och påfrestande psykiskt eftersom jag vill köra i 280 och mina kära familjemedlemmar föredrog att köra i... 5. Typ. Jag vill bli färdig fort!
 
 
Tur denna kille är så fruktansvärt söt och go. Gjorde att man tog ett djuuuupt andetag, blundade och räknade till tio. Ibland tjugo. Nio.
 
När vi kom hem på söndagskvällen var jag så jäkla slut att jag somnade med turban på huvudet. Hade grym frisyr när jag vaknade av alarmet klockan 04:30. Och 40, 45, 55 osv... (snoooooooze)
 
När jag skulle ta cykeln till jobbet kunde jag inte hitta den. Då har någon idiotjävel stulit min nya cykel!!! Fan, då tröt mitt tålamod.
Slutade i alla fall med att Björn körde mig. (tack för det alskling) Fick sen sms av Björn där han konstaterar att även hans NYA cykel är borta. Alltså, blir så trött!! Vi köpte cyklarna för mindre än en månad sen liksom.
R.I.P min fina lättrullade cykel. Och ni i Örebro med omnejd får mer än gärna hålla ögonen öppna.
 
 
Tjarå.

Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Fy vad trist :(

Svar: ja, tur det finns försäkringar. Men ändå astrist. :(
S a n d r a

2013-06-17 @ 23:19:16
Postat av: TinA

Defuq :o

2013-06-19 @ 18:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0