bröllopsplaneringen fortsätter

 
(haha, håller inte handen på skrevet!! PÅ LÅRET!)
Har sån sjuk nackspärr idag. Igen!! Fattar inte hur jag lyckas få det stup i kvarten. Måste vara själva vinkel på kudde-nacke eller något. Snart ska jag iväg till jobbet men först tänkte jag uppdatera lite här. Vår bröllopsplanering går framåt. Det är 333 dagar kvar idag. Det ni! Det känns rätt skönt att vi är så pass tidigt ute med de stora besluten. Det betyder ju att vi kan lägga mer krut på detaljerna sen. Vill ju att allt ska bli så VI som möjligt.
Håller på med en bröllopssida bland annat. Där kommer våra gäster sen kunna läsa om massa saker som kan vara bra att veta om bland annat bröllopsföljet, våra toastmasters, ev boende osv. 

Senast jag skrev om planeringen så hade vi detta att fixa härnäst:
  • Gör en budget
    -Klart!
  • Gästlista
    -Samma som sist ungefär. Svårt att veta vart gränsen ska gå.
  • Boka fotograf
    -Detta bokade vi igår. Det som är bra med att vara ute i god tid är att man får årets priser. De flesta höjer nämligen priserna efter nyår.
  • Börja leta efter ringar
    -Detta har vi inte kollar efter något mer. Men jag är ganska säker på vad jag vill ha redan ändå.
Och detta har vi lagt till på listan:
  • Boka florist
    -Vi var iväg och pratade med en tjej på ett ställe. Hon skulle renskriva det vi kommit fram till och skicka en offert till mig. Det var snart två veckor sedan.. Har hon glömt oss måntro
  • Boka hotellnatten
    Klart! ;) Fixade även en bra deal för våra gäster som kommer ha svårt att ta sig hem på natten.
  • Shoppa alkohol
    -Detta ska vi iväg snart och fixa.
  • Ordna inbjudningskort
    -Detta är på g. Korten kommer inte skickas ut än så det är inte bråttom än. Men har kikat runt lite på olika sidor och jämfört priser bland annat. Skulle vilja göra själv. Någon duktig som kan sånt?
Jajjemän. Så ser det ut för tillfället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0