Same shit different name. Fast tvärtom.

För ett tag sedan hörde jag en sån jäkla bra låt på radion när jag stod på jobbet. Hade ju kunder i kassan men försökte ändå höra radioprataren säga vilket band det var som sjungit.
 
"....och så hörde vi ----->One Direction<----- med *låttiteln*"
 
Jäkla skit, tänkte jag. Måste genast sluta gilla denna låt. Jag kan ju definitivt INTE gilla dem. Jag skulle antagligen bli hånad i resten av mitt liv. Eftersom One Direction kan man enbart gilla om man är under femton. Det vet ju alla.
 
Sen hörde jag låten en annan gång när jag inte stod i kassan och kunde därför höra exakt vilket band som sjöng låten.
Ganska nöjd över att det inte alls var ovan nämna band som sjöng utan... OneRepublic!!!!
 
Yes!!!, tänkte jag. High five!! Nu kan jag lyssna på låten med hedern i behåll!  
 
Här har ni låten i Spotify för den som är nyfiken. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0